• Kontrast:
  • A
  • B
  • C

 

dyrektor Maciejak

DYREKTOR
Andrzej Maciejak
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 


 

wicedyrektor Szukala Irmina

WICEDYREKTOR
Irmina Szukała
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

wicedyrektor Wielgosik Iwona

WICEDYREKTOR
Iwona Wielgosik
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.



KIEROWNIK PRACOWNI SZKOLNYCH

Karol Morawski - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

KIEROWNIK SZKOLENIA PRAKTYCZNEGO

Małgorzata Dezor

NAUCZYCIELE

  1. Bajerowicz Monika
  2. Banaszak Beata
  3. Boguta Andrzej
  4. Borowy Tomasz
  5. Ciesielski Wiktor
  6. Dakowska-Mruk Katarzyna
  7. Dezor Małgorzata
  8. Drózd - Janicka Beata
  9. Frygier Janusz
  10. Galantowicz Iwona
  11. Gierak Karol
  12. Kasprzak Cyprian
  13. Kempińska Jolanta
  14. Kokorniak-Benasiewicz Irena
  15. Komolka Patrycja
  16. Kruś Agnieszka
  17. Krzyżaniak Tomasz
  18. Kubiak-Kwaśny Alicja
  19. Lorenc Weronika
  20. Łęcka Ewa
  21. Maciejak Andrzej
  22. Malinowska Violetta
  23. Markowicz Małgorzata
  24. Michałowski Maciej
  25. Modelska Teresa
  26. Morawski Karol
  27. Murawska Olimpia
  28. Nowak Natalia
  29. Nowak-Chmielewska Aldona
  30. Olejniczak Magdalena
  31. Olejnik Piotr
  32. Pera-Partyka Karolina
  33. Pinas Mateusz
  34. Pioterek Jolanta
  35. Przybylski Michał
  36. Przysuszyńska Ewa
  37. Sąsiadek-Bułat Hanna
  38. Słowińska Arleta
  39. Smoła Katarzyna
  40. Sobierajska Sylwia
  41. Spychała-Kulma Beata
  42. Staszak Dorota
  43. Stobrawa Katarzyna
  44. Sydow Alicja
  45. Sypniewska Dominika
  46. Szczepańczyk Elżbieta
  47. Szukała Irmina
  48. Szymańska Aleksandra
  49. Torchała Natalia
  50. Turajski Maciej
  51. Wielgosik Iwona
  52. Wilga Adam
  53. Wojtuś  Joanna

PRACOWNICY ADMINISTRACJI SZKOŁY

  1. Wiśniewska Elwira - główna księgowa - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  2. Iwankowska Kamila - sekretarz szkoły - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  3. Skrzypczak Violetta - kadry - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  4. Walkowiak Daria - płace - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  5. Grzegorz Słowiński - administrator szkolnej sieci informatycznej - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

PRACOWNICY OBSŁUGI SZKOŁY

  1. Beszterda Alina
  2. Helka Edithe
  3. Michalak Stefan
  4. Wiśniewska Ewa
  5. Poprawa Renata
  6. Siarka Mariola
  7. Zielińska Julitta
Szanowni Państwo!
Zespół Zarządzający Projektem informuje, że 23 listopada 2010 r. (wtorek) o godzinie 18.00 odbędzie się zebranie dla osób, które nie zdawały egzaminów eksternistycznych w sesji październikowej 2010 r. Podczas zebrania omówione zostaną prawne aspekty egzaminów eksternistycznych (terminy, druki egzaminacyjne, forma egzaminów itp.).

Zebranie odbędzie się w Poznaniu, os. Stefana Batorego 101 (budynek Gimnazjum nr 12 w Poznaniu - biuro projektu). Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy. Proszę o potwierdzenie uczestnictwa w zebraniu telefonicznie: 61 824 16 51, 606350671 lub mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Jednocześnie przypominam, że każdy z Państwa deklarował przystąpienie do egzaminów eksternistycznych zgodnie z harmonogramem projektu, tak więc osoby, które nie przystąpiły do sesji październikowej 2010 r. muszą przystąpić do egzaminów w najbliższej sesji egzaminacyjnej, tj. w lutym 2011 r.